טיפים

טיפים

טיפ כתיבה שיווקית


  • כשכותבים לבטן וללב, כשפונים לרגש, השיווק אפקטיבי יותר.
  • תכנים שמרגשים אנשים הם תכנים:
  • תכנים שחושפים סודות, שמפתיעים אותנו.
  • תכנים שמזכירים לנו שהחיים קצרים.
  • תכנים שנוטעים בנו אמונה שדברים גדולים יכולים לקרות.
  • תכנים שנותנים לנו השראה לפעול, לצחוק, לשכוח מהכאב שלנו, שגורמים לנו לבכות ולא חשוב אם זה מאושר או מעצב.
  • תכנים שמזכירים לנו כמה אנחנו חשובים.
  • תכנים שמספרים לנו סיפור על עצמנו.
  • תכנים שלוקחים אותנו למסע קטן/גדול/פנימי/חיצוני/עצום/קצר..
  • תכנים שמעודדים אותנו לא להרים ידיים.
  • תכנים שמזכירים לנו שחלומות מתגשמים.
  • תכנים שמזכירים לנו שאנחנו בלתי רגילים ומעודדים אותנו לחיות כך. הלקוחות שלנו הם בלתי רגילים.
  • תכנים שמזכירים לנו שאפשר להפיק מהחיים יותר.
  • תכנים שיש להם טוויסט בלתי צפוי.
  • מה מרגש אותך?

טיפ כתיבה שיווקית


כשאתם מדברים – האם קל לכם לדבר לאדם אחד או לקבוצה? רוב האנשים יאמרו שקל להם לדבר עם אחד או שניים.
בכתיבה שיווקית אפקטיבית מומלץ לכתוב לקהל היעד כאילו היה אדם מסוים.

דמיינו אותו: אישה או גבר? היכן גדלה? נשואה? דעתן? עקשן? נגרר? מה הוא לובש? היא אשת שיחה מעניינת? למד באוניברסיטה? מצב כלכלי? והכי חשוב איך הוא או היא מדברים – גבוה, עממי, קצר, באריכות..?
כעת כיתבו אליה או אליו בלבד כאילו אתם מדברים איתו.

בהצלחה

טיפ כתיבה שיווקית


תוכן שיווקי זה טוב ויפה, אבל לא מספיק. 

תוכלו לשדרג בקלות, חינם אין כסף ובלחיצת כפתור את התוכן שלכם באמצעות הוויז'ואל.

חשוב להקפיד על זכויות יוצרים ולכן העלו תמונות שאתם צילמתם או הורדתם מבנק של תמונות חינמיות. גם בבנקים לתמונות חינמיות, חשוב לקרוא את מדיניות הבנק לפני השימוש.

דוגמאות למאגרים של תמונות חינם:

טיפ כתיבה שיווקית


רוב בעלי העסקים, שמתעניינים בתוכן שיווקי, עושים זאת משתי סיבות עיקריות: ללמוד לכתוב בעצמם, או להבין מה עליהם לצפות מכותב התוכן שלהם.

היום אני רוצה לדבר על בעלי עסקים שעשו את המעבר מלכתוב בעצמם עבור העסק אל העברת הכתיבה למישהו אחר (מתוך העסק או ספק חיצוני).

אם אתם רוצים שמישהו אחר יעשה עבורכם את הכתיבה השוטפת, תחשבו על שלושת הנקודות הללו:
  1. מהם הנכסים שעומדים לרשותכם בהקשר השיווקי – האם אתם שולטים מספיק בתחום השיווק?
  2. האם יש לכם זמן לתכנן ולהוציא לפועל קמפיינים חדשים?
  3. האם עומד לרשותכם תקציב שמאפשר לכם לשכור שירותים חיצוניים?

תחשבו טוב טוב ואז תחליטו. 
זו תהיה ההחלטה בין עסק שיישאר כמות שהוא לעסק שיגדל.

בהצלחה

אולי יעניין אותך לקרוא על...

By Rickey Achdut 09 May, 2023
שיחת מכירה חשובה יכולה לפעמים לסגור לנו עבודה של שנה, בתנאים שאנחנו רוצות. שזה תכל'ס חלום של כל בעלת עסק – לא רק עבודה, אלא גם בתנאים שחשובים לה. באחת הפגישות עם לקוחה שלי העליתי את הנושא. נושא שיחות המכירה עולה לאחר שיווק מוצלח וכניסת פניות. בזמן הפגישה שמתי לב שהיא מושכת את השיחה להתמקדות בצד הטכני – כמה לבקש וכו'. אז כיוונתי יותר למקרו. דיברנו על המחירים וההצעה, אבל הדגש היה על: איך לעבוד על הרגשות שלנו בשיחת סגירה, איך לכוונן את ה-state of mind בשיחה. כשאנחנו משדרים נינוחות, אהדה ועמידה אסרטיבית ונעימה על התנאים שלנו, סיכויי ההצלחה גדלים. כשאנחנו באים טעונים לפגישה, רוצים "לאנוס" את התוצאות, מתבאסים מראש מתסריטים מאכזבים, הסיכויים לסגירת עבודה קטנים. כששמעתי שהשיחה תהיה בטלפון ולא בזום, ביקשתי ממנה שתשתדל לחייך כל השיחה, כי חיוך שומעים בטלפון, שתאכל משהו טוב לפני (לחם או משהו בסגנון, לא קפה ועוגיה), שתשב בחדר שקט סגור בלי הפרעות ובחלק מהשיחה תעמוד ואפילו ללבוש חולצה קצרה גם אם חם. שיחות כאלה גורמות לנו להזיע. ליטרלי. בגדול, הפרטים הטכניים של כמה לתמחר ובאילו תנאים באים אחרי מה שאנחנו משדרות. 😊 בסופו של עניין, אם הצד השני מאמין שיש מולו בנאדם יציב, אחראי, אמין, נעים, מקצועי ומכבד, אזי הפרטים הטכניים מקבלים חשיבות משנה, כי הצד השני ירצה לעבוד איתנו וימצא את הדרך. אני מחכה לעדכון ממנה אחר הצהריים.  שיהיה בינתיים אחלה יום ✌🏼️🤩✌🏼️
למה אנשים נרתעים או גוררים העלאת אתר אינטרנט משלהם
By Rickey Achdut 09 May, 2023
אל תסתכלו באתרים אחרים ותנסו להיות כמותם. מי אמר שחייבים "אודות", "בלוג" ו"הצוות"? ואם אתם אנשים מצחיקים ובעמוד הבית תופיע רק בדיחה?
דף נחיתה - כן או לא
By Rickey Achdut 09 May, 2023
הרבה פעמים עסקים לא חייבים דף נחיתה וזה הדבר הראשון שאני שואלת: למה? למה את צריכה דף נחיתה? ולומר את האמת - אני אישית לא מתמחה בהקמת דפי נחיתה ללקוחות.
אתה עורך דין ואתה רוצה להקים אתר לעסק שלך
By Rickey Achdut 09 May, 2023
הדבר האחרון שאתה רוצה הוא שהאתר שלך ייראה עמוס ומבלבל. שמור על זה פשוט, קל לניווט וידידותי למשתמש. השתמש בגופנים נקיים ובערכת צבעים פשוטה התואמת את הלוגו שלך.
4 השלבים לכתיבת מודעה
By Rickey Achdut 09 May, 2023
האם אתה מתקשה לכתוב מודעות שממירות? האם אתה מרגיש שאתה מפספס משהו אבל לא יודע מה הוא? זה לא כל כך קשה אם תיצמדו לארבעת השלבים
Share by: