Blog Layout

דף נחיתה - כן או לא

כשאת מתקשרת לקבל הצעות מחיר לדף נחיתה, לפעמים התשובות מבלבלות, כי זה שוק ענק ויחסית חדש.


כשאת מתקשרת לקבל הצעות מחיר לדף נחיתה, לפעמים התשובות מבלבלות, כי זה שוק ענק ויחסית חדש.


בשנים האחרונות כל אחד הופך להיות איש שיווק ולומד להכין דפי נחיתה (יש היום טמפלטים, זה לא מסובך).


אבל מה הבעיה?

  1. את לא יודעת מי טוב ומי חרטטן.
  2. קשה להשוות הצעות מחיר (תפוחים לאגסים).


אבל אלה לא באמת הבעיות.


העניין מתחיל עוד לפני – תשאלי את עצמך "למה אני צריכה דף נחיתה? מה יוצא לי ממנו..?"

ה"למה" בא תמיד לפני ה"איך".


הרבה פעמים עסקים לא חייבים דף נחיתה וזה הדבר הראשון שאני שואלת: למה? למה את צריכה דף נחיתה?

ולומר את האמת - אני אישית לא מתמחה בהקמת דפי נחיתה ללקוחות.


אני אישית בונה דפים רק לעצמי במערכת שלמדתי.


ואם ישבתי עם לקוחה וביררנו שהיא אכן צריכה דף נחיתה – אני יודעת מי יכול לעשות לה.


אז לפני כל סבב הצעות מחיר שאתם מתחילים לעשות, תבררו עם יועץ/קולגה/בעל עסק שאתם מחזיקים ממנו – האם אני בכלל צריך את זה?

Share by: