Blog Layout

4 השלבים לכתיבת מודעה



האם אתה מתקשה לכתוב מודעות שממירות?


האם אתה מרגיש שאתה מפספס משהו אבל לא יודע מה הוא?

 

זה לא כל כך קשה אם תיצמדו לארבעת השלבים (אני קצת מבינה בזה😉):

 

  1. ראשית, אתה צריך למשוך את תשומת הלב שלהם! חשבו על משפט או כותרת קליטים שיגרום להם להפסיק לגלול ולקרוא את המודעה שלכם. אתה יכול גם להשתמש בתמונה או סרטון המושכים את העין שיגרום להם לעצור ולבהות.
  2.  
  3. לאחר מכן, עליך לספק מידע מעניין. תן להם משהו שהם לא ידעו קודם, ויש סיכוי גבוה יותר שהם יישארו בסביבה. אולי שתף סטטיסטיקה או עובדה מהנה, או ספר להם משהו ייחודי על המוצר או השירות שלך.
  4.  
  5. לאחר שקיבלתם את תשומת הלב שלהם ונתתם להם מידע מעניין, הגיע הזמן להעביר את המסר. הסבירו כיצד המוצר או השירות שלכם ישפרו את חייהם. ספר להם למה הם צריכים את זה ואיך זה יעזור להם להשיג את המטרות שלהם.
  6.  
  7. לבסוף, הניע אותם לפעולה! תן להם סיבה לקנות עכשיו, הירשם או התקשר. אולי תציע להם הנחה או ניסיון חינם, או פשוט בקש מהם ללמוד עוד על מה שאתה מציע.

 

וזה לא רק מודעות שאתה יכול ליישם את השלבים האלה!

כתיבת פוסטים או יצירת דפי נחיתה, זה הכל אותו עיקרון בסיסי. המפתח הוא לוודא שאתם מושכים את תשומת הלב שלהם, מספקים להם מידע מעניין, מעבירים את המסר ומניעים אותם לפעולה.

 

אז למה לא לנסות? אתה אף פעם לא יודע, 4 השלבים הפשוטים האלה יכולים להיות המפתח לפתיחת ההצלחה שלך! 😉

 

ריקי

Share by: