Blog Layout

שיחת מכירה חשובה יכולה לפעמים לסגור לנו עבודה של שנה

למה אנשים נרתעים או גוררים העלאת אתר אינטרנט משלהם?

 

שיחת מכירה חשובה יכולה לפעמים לסגור לנו עבודה של שנה, בתנאים שאנחנו רוצות.

שזה תכל'ס חלום של כל בעלת עסק – לא רק עבודה, אלא גם בתנאים שחשובים לה.


באחת הפגישות עם לקוחה שלי העליתי את הנושא.


נושא שיחות המכירה עולה לאחר שיווק מוצלח וכניסת פניות.

בזמן הפגישה שמתי לב שהיא מושכת את השיחה להתמקדות בצד הטכני – כמה לבקש וכו'.

אז כיוונתי יותר למקרו. דיברנו על המחירים וההצעה,


אבל הדגש היה על:

  • איך לעבוד על הרגשות שלנו בשיחת סגירה,
  • איך לכוונן את ה-state of mind בשיחה.
  • כשאנחנו משדרים נינוחות, אהדה ועמידה אסרטיבית ונעימה על התנאים שלנו, סיכויי ההצלחה גדלים.
  • כשאנחנו באים טעונים לפגישה, רוצים "לאנוס" את התוצאות, מתבאסים מראש מתסריטים מאכזבים, הסיכויים לסגירת עבודה קטנים.
  • כששמעתי שהשיחה תהיה בטלפון ולא בזום,
  • ביקשתי ממנה שתשתדל לחייך כל השיחה, כי חיוך שומעים בטלפון,
  • שתאכל משהו טוב לפני (לחם או משהו בסגנון, לא קפה ועוגיה),
  • שתשב בחדר שקט סגור בלי הפרעות
  • ובחלק מהשיחה תעמוד ואפילו ללבוש חולצה קצרה גם אם חם. שיחות כאלה גורמות לנו להזיע. ליטרלי.


בגדול, הפרטים הטכניים של כמה לתמחר ובאילו תנאים באים אחרי מה שאנחנו משדרות.

😊

בסופו של עניין, אם הצד השני מאמין שיש מולו בנאדם יציב, אחראי, אמין, נעים, מקצועי ומכבד, אזי הפרטים הטכניים מקבלים חשיבות משנה, כי הצד השני ירצה לעבוד איתנו וימצא את הדרך.


אני מחכה לעדכון ממנה אחר הצהריים.


שיהיה בינתיים אחלה יום ✌🏼️🤩✌🏼️


Share by: