שאלות ותשובות

על כל שאלה, תשובה.

שאלה: אם אין לי צורך בכל מה שיש בחבילה מסוימת, ואולי אני רוצה להוסיף, לדוגמה, פגישות ייעוץ לאסטרטגיה שיווקית במקום חלק מהשירותים בחבילה מסוימת, האם אפשר לשנות?
תשובה: בהחלט. החבילות יכולות להיות מותאמות בול לכל עסק בתחילת העבודה המשותפת שלנו. ישנם עסקים שאף שינו את היקף החבילה בהמשך הדרך, בהתאם לשינויים שחלו בעסק. בסופו של דבר, אם נפסיק להתפתח, נישאר מאחור. לא ככה?


שאלה: מה נכון - לפרסם פוסט כל שבוע בפייסבוק, פעמיים בשבוע... מה?
תשובה: זה תלוי בך ובעסק. אם תהיה עקבי בקצב שבחרת ומתאים לך, הקהל יתרגל לחשיפה שקבעת.

 
שאלה: אם אני לוקח חבילה ובאמצע מתחרט?
תשובה: אתה מודיע 14 יום מראש ומשלם חודש נוסף בלבד, כולל קבלת שרות עד היום האחרון ששולם. אין צורך בהסברים... ולנו נותר לאחל לך "בהצלחה בהמשך הדרך".

 
שאלה: האם אני צריך להחזיק מקדם אתרים או מנהל קמפיינים כל החיים?
תשובה: חלק מהותי מהליווי שלנו הוא ללמד אותך להיות עצמאי בשיווק הדיגיטלי.
 

שאלה: מה תעשו עם פרטיי האישים?
תשובה: להלן מדיניות הפרטיות שלנו: תודה שהשארת פרטייך לצורכי יצירת קשר וקבלת מידע חשוב. אנחנו לא מוכרים, סוחרים, או מעבירים בכל דרך שהיא לגופים חיצוניים את המידע המאפשר זיהוי אישי שלך. תנאי זה לא כולל חברות צד שלישי מוסמכות, המסייעות לנו בתפעול אתר האינטרנט שלנו או בביצוע העסקים שלנו, כל עוד החברות הנ"ל מתחייבות לשמור על סודיות המידע הזה.
אנחנו משתמשים בכתובת המייל שסיפקת כדי לשלוח לך מידע ועדכונים הנוגעים להזמנה שלך, חדשות חברה מזדמנות, מידע על מוצרים קשורים וכד'. אם בשלב כלשהו תעדיף להסיר את עצמך מרשימת התפוצה, על מנת שלא לקבל אימיילים בעתיד, נא להשיב "הסר" ופרטייך יוסרו לאלתר מרשימת התפוצה שלנו.

Share by: