למה פייסבוק ?
"דברי איתי תכל'ס, אז כמה יעלה לי לדחוף את העסק שלי בפייסבוק?"
משפט שאני שומעת לא פעם בפגישות עם לקוחות חדשים.
פייס איט, כולם רוצים לשאול את השאלה הזו עוד לפני שהפגישה התחילה
את התשובה אפשר לחלק לשני חלקים:
- הכתיבה והתשלום לפייסבוק.
- אין האחד יכול להצליח בלי האחר.
בואו נתחיל ממה שפחות מעניין אותי: הכסף שתשלמו לפייסבוק.
אם תרצו לעשות את הקמפיינים הממומנים בעצמכם, דהיינו להפעיל את "מנהל המודעות" של פייסבוק, אני ממליצה להקציב מאות בודדות של שקלים בחודש, בעיקר בשביל ניסוי וטעייה ולמידה בתחילה ומשום שאין צורך ביותר מזה אם מדובר על רדיוס של עיר בינונית ומטה וקהל מפולח ברדיוס הגיאוגרפי הזה. אם תרצו לתת את הקידום למומחה, לא חסרים.
ונמשיך לעיקר – הכתיבה.
כל אחד יכול לכתוב, החל מראשית בית הספר יסודי בערך.
אבל כתיבה שיווקית לעסק היא סיפור אחר. היום, בעידן המסכים והוויראליות, כל פוסט יכול להמליך או לדרדר לאשפתות וכולם מנסים לפצח את סוד ההצלחה הוויראלית.
כתיבה שיווקית נכונה לעסק היא לא וויראליות, זבנג לפנים וגמרנו. כמו שעסק לא עושה את ה-50,000 ₪ רווח שלו בחודש הראשון. עסקים טובים, יציבים, שמפרנסים משפחות לאורך שנים, נבנים אט אט וכך גם הכתיבה השיווקית האיכותית שתרים את העסק שלכם.
אז מה אתם צריכים?