הסדנה ל כתיבה ארגונית / כתיבה עסקית למקומות עבודה
BUSINESS WRITING workshop
הסדנה לכתיבה אפקטיבית של אימיילים, צ'אטים (וואטסאפ, Teams..) ומסמכי עבודה בחברות וארגונים,
שתחסוך מאות שעות עבודה למעסיק, ותיצור סביבת עבודה מקדמת :)
מה?
הסדנה המעשית הזו נועדה לחסוך בשנה מאות שעות עבודה למעסיק!
זו סדנה מעשית, חווייתית ובעלת ערך רב לעובדות ולעובדים, שאפשר ליישם מיד.
למי הסדנה מיועדת?
הסדנה הקצרה הזו מיועדת להנהלה / עובדות(ים) במקומות-עבודה, שרוצים לשפר את התקשורת הכתובה הפנים והחוץ ארגונית;
למה?
העובדות והעובדים מספרים שנמאס להם/ן לבזבז זמן יקר על חלק מהתכתובות במיילים, צ'אטים ובישיבות.
אנשים כיום עובדים מהמשרד ומהבית וּמְתַקְשְׁרִים ביניהם במיילים;
התכתבויות שעמוסות באינפורמציה או ההיפך - לוקות בחסר אינפורמטיבי, וכך מבזבזות את הזמן שלהם על תכתובות לא רלוונטיות או לא חיוניות.
במאה ה-21,
בתוך כל עודף המידע הזה,
חשוב לעשות סדר,
לכתוב ולשלוח תכתובות הכרחיות,
כאלה שכתובות היטב
וכך לחסוך זמן עבודה יקר ואנרגיות.
חשוב לנהל ישיבות אפקטיביות, עם הכנה ברורה וסיכומי דיון אפקטיביים.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
איך?
בסדנה המעשית נעבוד על שיפור התקשורת הכתובה;
כתיבה יעילה, ברורה ומניעה לפעולה יכולה לחסוך שעות עבודה רבות ולשפר תהליכי עבודה.
מיילים אמורים להכיל את כל הפרטים הרלוונטיים
להיות תמציתיים
ואנחנו אמורים לדעת לעבוד עם הכלים הטכניים שתוכנת המיילים מציעה לנו (תזמן שליחה, סרגלי עיצוב, attachments וכד').
תקשורת טובה עוזרת לקידום תרבות ארגונית נעימה ויעילה יותר.
למי מיועדת הסדנה?
הסדנה מיועדת למנהלים, צוותים, מוקדים, עובדים במשרד וכל מי שמתנהל בהתכתבות אל מול גורמים חיצוניים לארגון ופנימיים.
משתתפים: 10-20 בכל סבב.
סדנה פרונטלית בכל רחבי ישראל (אפשר גם זום, אך לא מומלץ).
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
מוזמנים להשאיר פרטים כאן למטה, ונתאם לדבר על מה מקום העבודה שלכם צריך עכשיו.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
בסקר שנערך במקומות עבודה שונים בישראל לקראת בניית הסדנה ל כתיבה עסקית,
רוב העובדים ענו שמרבית התקשורת הכתובה הפנים-ארגונית שלהם היא:
1. במיילים
2. לאחר מכן וואטסאפ פרטי
3. ולבסוף וואטסאפ קבוצתי
הם התייחסו בסקר לכמות המיילים שמגיעה:
1. לרובם (50%) היא 10-30
2. וחלק גדול מהם (20%) מקבל למעלה מ-50 מיילים ביום
שעות העבודה המושקעות בטיפול במסרים הכתובים היא:
1. למעלה מ-50% משקיעים 1-3 שעות (!) ביום בטיפול במיילים
2. כ-12% משקיעים למעלה מ-3 שעות כל יום בטיפול במיילים
העובדים ענו שהם רוצים:
1. כ-45% כתבו שהם רוצים לקבל פחות מיילים לידיעה
2. כ-35% מהם כתבו שהם רוצים לקבל פחות מיילים של תזכורות
ולבסוף, כשנשאלו מה היו מצפים לקבל מסדנה שכזו, ענו:
- "חיסכון בזמן"
- "הקניית הרגלים - קרא בקול כל הודעה לפני שהיא נשלחת - האם היית אומר אותה בקול רם למי שאתה שולח - אם התשובה היא לא - חשוב מחדש על ההודעה".
- "לשליטה וסינון של העובדים"
- "מתודות ושיטות עבודה יעילות וחוסכות זמן"
- "שיקולי דעת ברורים לניהול הזמן והתפקוד מול מיילים ווטסאפים"
- "המטרה שלי לשלוח הודעות כמה שיותר קצרות וממוקדות"
- "להמעיט מיילים חוזרים ושרשורים"
- "ללמוד איך להתנסח יותר מדויק ואולי גם לדעת איך לכתוב כדי לעודד מענה למיילים ולהודעות"
- "למידה של ניסוח נכון של הודעות"
- "איך קובעים כללים בקבוצה לפני שבכלל מתחילים לשלוח ואיך אוכפים אותם".
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
את מוזמנת בשמחה להשאיר פרטים כאן למטה, ונתאם לדבר איתך על מה מקום העבודה שלכם צריך עכשיו.