בלוג מדברת

כתיבה שירותית משפיעה ישירות על חוויית הלקוח. אני רוצה לרשום כאן מספר עקרונות מנחים כדי שתיצרו רושם מצוין: 1. כתיבה תמציתית וממוקדת : אנשים עסוקים. נסחו את המסר בצורה קצרה וברורה כדי לחסוך להם זמן. 2. שילוב אמפתיה : הראו הבנה למצבו של הלקוח. במקום "אין באפשרותנו..." נסו: "אנחנו מבינים את הקושי ונעשה את מירב המאמצים לעזור." 3. שימוש בשפה חיובית : במקום "אי אפשר לבטל", נסו: "נשמח להציע פתרון חלופי." הטון עושה הבדל עצום. 4. דיוק ואיכות : טעויות כתיב או ניסוח עלולות לפגוע באמינות. הקדישו דקה לקריאה נוספת לפני השליחה. 5. סגירה חמה : סיימו את ההודעה בנימה חיובית: "תודה על שיתוף הפעולה! אנו כאן לכל שאלה." מתחברים לזה ? מצוין! תשאירו פרטים כאן ונדבר ☺️