ריקי אחדות מדברת ניראות שיווק דיגיטלי קורסים - בלוג
חברות ועסקים מעסיקים יותר ויותר כותבי תכנים, כדי לבסס נוכחות וניראות מדויקת בדיגיטל ומחוצה לו. 
כתיבה שיווקית היא כתיבה בעלת מטרה מוגדרת מראש, במטרה למכור מוצר, שרות או אג'נדה.

הכתיבה השיווקית יכולה להתאים לעסק, לפרויקט, לאירוע בפייסבוק שפתחתם, היא תמיד משמשת אתכם בדוא"ל, בוואטסאפ ובכל ערוץ התקשרות אחר.
בשנים האחרונות מי שמבקש לקדם, צריך, בראש ובראשונה, להציג את עצמו ואת לב העסק שלו. כל הקריאטיב, הקידום הממומן והאורגני, או הרשתות השונות, סובבים סביב אותו הלב:
  • מי אתה?
  • מה אתה מציע?
  • מה זה נוגע לי?

והכי חשוב לא להפסיק; להמשיך ולהציג את הלב, בשלל אופנים בכתיבה השיווקית.
זה משתלם בסופו של דבר.
מניסיון.

אז מי אני?
שמי ריקי אחדות ואחרי שנים של עבודה בבנק ישראל בלשכת הדוברות והתקשורת, במכון וייצמן וארגונים ציבוריים אחרים, בהיי-טק ובמגזר הפרטי, הפכתי לעצמאית, כדי להמשיך ולעשות את מה שתמיד עשיתי. ממילא.

עסקים שכותבים את המסרים שלהם, בכל הערוצים, בצורה מדויקת, הם אלה שמצליחים להגיע לקהל היעד.
זה לא קורה ביום אחד, זה תהליך, ותמיד תמיד תמיד יש פירות בסופו.

אני מאמינה שכשאר אתם מבינים מי אתם ולמה אתם עושים מה שאתם עושים, החיבור הזה מוביל לשיווק מדויק ויעיל.

היום קל יותר מתמיד, להגיע אל הלקוחות בפילוחים סטטיסטיים מדויקים, אבל בלי לב העסק שמוצג לראווה ומנוהל בשימת-לב, השיווק מאבד מהאפקטיביות.

אני מציעה כתיבה שהיא ליווי אסטרטגי מובנה של שיווק העסק, כדי שגם הלקוחות שלכם ידעו מה יש לכם לתת.